Criza ambalajelor se adâncește în luna aprilie deoarece prețurile materiilor prime sunt în continuă creștere puternică, după ce anul trecut au explodat de la 800 la 2.200 de euro pe tonă, dar și din cauza penuriilor provocate de criza lanțurilor de aprovizionare la nivel mondial. Având în vedere că toate produsele pe care le cumpărăm din magazine au nevoie de ambalaje, criza din industrie va genera scumpiri suplimentare, pe lângă cele provocate de costurile pentru combustibili și energie.
Doar în luna aprilie prețurile la materiile prime cresc cu 3 cifre pe tonă și, de asemenea, încep să apară blocaje pe lanțul de aprovizionare, potrivit producătorului și distribuitorului de ambalaje de plastic Smart Wrap. Mai mult, prețurile pentru materia primă necesară ambalajelor ecologice s-au dublat.
Melinda Mureșan, general manager la Smart Wrap, fosta M&M Product, este unul dintre antreprenorii vechi din România, cu 25 de ani de experiență în zona ambalajelor și, mai nou, a ambalajelor bio și inteligente. Economica.net a stat de vorbă cu antreprenoarea despre provocările companiei pe care o conduce, și implicit a industriei de ambalare, precum și despre planurile de investiții și noile tendințe din piață.
Care au fost provocările pentru SmartWrap în 2021?
Continuarea pe Economica.net