Manager achiziții (MA)

Dezvoltarea strategiei de achiziții pe baza portofoliului actual și al potențialului pieței: furnizori actuali și viitori, alternative și oportunități pentru produse noi și maximizarea profitului companiei prin toate acțiunile – soluțiile propuse.
Coordonarea proceselor de achiziții (rolling forecast, urmărire stocuri, comenzi mărfuri și materii prime), în vederea realizării obiectivelor de business ale departamentului de achiziții.

Pentru: Râșnov, județul Brașov SAU Remote work

Cei interesați vă rugăm trimiteți CV pe adresa: office@smartwrap.ro

Responsabilități:

  • Construirea strategiilor de achiziții pe termen mediu
  • Implicare (analiza și propuneri) în realizarea strategiei de portofoliu pe termen mediu și lung
  • Evaluarea furnizorilor actuali și potențiali, pe baza unor criterii strategice

Furnizori

  • Relația și negocierea cu furnizorii strategici, identificarea de alternative și construirea de parteneriate noi
  • Redactarea și urmarirea clauzelor contractuale cu furnizorii; evaluarea periodică a furnizorilor
  • Identificarea de noi furnizori
  • Vizite periodice la furnizorii strategici

Responsabilități pe proces

  • Întocmirea planului de achiziții, conform căruia se va asigura disponibilitatea constantă a materiilor prime, produselor sau bunurilor necesare
  • Urmărirea stocurilor și armonizarea lor cu Rolling Forecast-ul prin consultarea cu departamentul comercial și de producție, planificarea achizițiilor pe baza optimizării și fluidizării stocurilor, etc; În plus, diminuarea pierderilor (produse returnate, lichidate și defecte)
  • Controlul procesului de aprovizionare (procese, proceduri, rapoarte analitice în timp real)

Productivitate

  • Automatizarea și operarea sistemelor integrate de management (ERP) (planificarea achizițiilor, forecasting, optimizarea stocurilor/planificare rute/livrare/ monitorizare/control/raportare/eficientizare)
  • Definirea de furnizori și articole noi în ERP la nevoie, cu acordul Directorului Operațional
  • Optimizarea productivității și introducerea-monitorizarea de date pentru evitarea evidenței paralele
  • Reducerea dimensiunii capitalului de lucru și cresterea profitului companiei

Leadership

  • Colaborare strânsă cu colegii din departamentele: producție, comercial (vânzări / marketing), financiar
  • Dezvoltarea profesională a membrilor echipei

Rapoarte analitice

  • Analiza pieței, oferind managementului propuneri de schimbare a sortimentului cu unul mai promițător, alternative la calitate și preț, condiții comerciale mai avantajoase, etc
  • Asumarea indicatorilor cheie de performanță KPIs (definirea împreună cu superiorul): buget anual și obiective trimestriale

Cerințe

  • Experiență de minimum 3 ani în zona de management achiziții, experiență cu furnizori externi și interni
  • Experiență de minimum 3 ani în coordonarea unui departament de achiziții
  • Nivel bun de cunoaștere a calculatorului, cunoștințe de programe Office, ERP și depozit
  • Abilitatea de a negocia și de a lucra cu oamenii, capacitatea de a convinge și de a obține rezultate
  • Mentalitate analitică, integritate morală și profesională
  • Înțelegerea fundamentelor economice
  • Înțelegerea principiilor logisticii, vamale, firme de transport
  • Responsabilitate individualșă și capacitate de a lua decizii
  • Abilitatea de a planifica eficient
  • Abilitatea de a prioritiza
  • Non conflictual, echilibrat, bun comunicator
  • Cunoașterea limbii engleze: peste nivel mediu

Oferim

  • Autonomie și autoritate pe job
  • Salariu motivant și Bonus trimestrial de performanță
  • Dezvoltare profesională (diverse training-uri, congrese, seminarii)
  • În funcție de evoluția profesională, promovare în funcția de Manager Supply Chain, implicit libertatea de a forma de la zero structura departamentului și a echipei cu care va lucra

Vino în echipa noastră

Beneficii

Mediu de lucru onest

Management participativ

Echipă dinamică

Dezvoltare profesională

Recompensă motivantă

Deschidere, flexibilitate

Încarcă CV-ul